Nákupný proces

1. Registrácia a prihlásenie

Pri nákupe prostredníctvom internetového obchodu je registrácia povinná. Z tohto dôvodu je nutné si vytvoriť účet. V prípade, ak účet už vytvorený máte, prihláste sa do svojho konta. Je dôležité vyplniť čo najviac údajov, aby sme rýchlejšie a efektívnejšie mohli spracovať objednávku. Údaje uvádzajte pravdivo a v správnom tvare.

2. Výber produktov

V prehľadnom katalógu nájdite produkt, ktorý si chcete zakupiť. V prípade, ak máte záujem o jeden kus, pri zvolenom produkte kliknite na tlačidlo "Vložiť do košíka". Ak máte záujem o väčšie množstvo z jedného tovaru, otvorte detail produktu, a pred vložením do košíka upravte požadovaný počet.

3. Pokladňa

V prípade, ak ste výber produktov ukončili, a chcete pokračovať v procese objednávania, kliknite na odkaz "Pokladňa" v pravom hornom rohu. Pozorne si skontrolujte obsah košíka. Ak je všetko v poriadku, pokračujte kliknutím na tlačitdlo "Ďalej".

4. Kontrola konta

Systém skontroluje údaje o užívateľovi. V prípade, ak ste prihlásený, tak tento krok systém automaticky preskočí. Ak účet nemáte, alebo nieste prihlásený, tak Vás systém vyzve, aby ste zaregistrovali alebo prihlásili.

5. Adresy

Zvoľte fakturačnú adresu a adresu doručenia. Adresy zadajte aj v prípade osobného odberu a platby v hotovosti. Všetky údaje si viete spravovať aj samostatne, vo svojom profile. Zadajte všetky špecifické požiadavky, ktoré považujete za dôležité.

6. Spôsob doručenia

Zadajte spôsob doručenia. Uveďte akým spôsobom Vám tovar doručíme, poprípade si ho vyzdvyhnete na jednej z našich pobočiek. Pre pokračovanie v objednávke je nutné si pozorne prečítať obchodné podmienky a označením potvrdiť súhlas.

  • Osobný odber na jedej z našich pobočiek.
  • Zásielkovou spoločnosťou UPS Slovensko.

7. Spôsob platby

Zvolením spôsobu platby automaticky prejdete do sekcie sumár.

  • Hotovosť - Táto možnosť sa zobrazí výlučne pri osobnom odbere na jednej z našich pobočiek. Úhradu zrealizujete v hotovosti na pobočke pri prevzatí tovaru. Následne Vám vystavíme pokladničný doklad.
  • Bankový prevod - Po potvrdení objednávky z našej strany Vám zašleme pokyny pre platbu bankovým prevodom. Po zaznamenaní platby na našom účte Vám tovar odošleme na zvolenú adresu alebo pripravíme na osobné prevzatie na jednej z našich pobočiek.
  • Platobná brána - Systém Vás automaticky prevedie bezpečnou platobnou bránou. Platbu systém eviduje okamžite po úspešnej transakcii. Následne Vám potvrdíme objednávku a zašleme tovar. Ak Vám objednávku z akéhokoľvek dôvodu nepotvrdíme, tak peniaze okamžite po zrušení objednávky vrátime. V prípade, ak po dohode s obchodníkom objednávku upravíme a vznikne preplatok, rozdiel vám zašleme spätne na účet. V prípade, ak po dohode s obchodníkom objednávku upravíme a vznikne nedoplatok, zašleme Vám pokyny na úhradu rozdielu. Po zaznamenaní rozdielu na našom účte Vám tovar odošleme na zvolenú adresu alebo pripravíme na osobné prevzatie na jednej z našich pobočiek. Pri neúspešnej transakcii môžete zvoliť inú formu úhrady.
  • Dobierkou - Táto možnosť sa zobrazí výlučne pri odbere zásielkovou službou. Dobierka je spoplatnená. Aktuálna cena sa zobrazí vždy pri výbere touto možnosťou. Zohľadnuje sa výška nákupu, adresa dodania a špecifické vlastnosti tovaru.
  • Quatro - Táto možnosť sa zobrazí výlučne pri nákupe nad stanovený limit určený splátkovou spoločnosťou. Systém Vás automaticky prevedie vyplnením potrebných údajov pre schválenie žiadosti. Následne Vás bude splátková spoločnosť kontaktovať s ďalším postupom.

Po odkontrolovaní všetkých detailov potvrďte objednávku kliknutím na tlačidlo "Objednávka s povinnosťou platby". Následne Vás systém bude informovať o úspešnosti objednávky. Všetky informácie si môžete dohľadať v osobnom profile po prihlásení do účtu, alebo v emailovej schránke, kde Vám príde notifikácia o aktuálnom stave objednávky.


Prihláste sa a ušetrite!

Prijímajte e-mailom zaujímavé ponuky a tipy na zľavy